Koľko stojí poštovné?

Štandardné poštovné stojí € 3,98 vrátane DPH. Objednávky nad 20 € majú poštovné zadarmo.

Aké spôsoby platby sú u nás dostupné?

Platiť sa dá v hotovosti – pri osobnom odbere, alebo na dobierku. Platiť sa dá tiež bezhotovostne platobnou kartou priamo v eshope. Žiadne poplatky za tieto platby sa neúčtujú.

Ako dlho trvá dodanie objednaného tovaru?

Každý produkt má v detaili uvedené, či je skladom. Pokiaľ áno, znamená to, že sme schopní ho expedovať v najbližšom termíne. Expedícia tovaru z nášho centrálneho skladu prebieha 2x týždenne. Bežný termín doručenia objednávky na vašu adresu je teda maximálne 7 pracovných dní, priemerná doba doručenia sú 4 dni. Pokiaľ by nebolo možné tovar dodať v uvedenom termíne, naši pracovníci Vás bezodkladne informujú. Pre presnejší dátum doručenia konkrétnej objednávky prosíme volajte alebo píšte na naše adresy.

Obdržím doklad k svojej objednávke?

Áno, doklad obdržíte s doručením objednávky.

Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť osobne v kamennej predajni?

Tovar si môžte vyzdvihnúť na našej predajni, ale vždy počkajte na informatívnu správu, že je tovar pre vás na predajni už pripravený. Predajca síce disponuje vlastným skladom, ale ten slúži primárne predajni a priamo tu si môžete zakúpiť len vystavené modely svietidiel.

Objednal som si niekoľko rôznych svietidiel, dopravca mi ale doručil iba časť objednávky. Kedy dostanem chýbajúci tovar?

Objednávky sa snažíme expedovať čo najrýchlejšie podľa ich dostupnosti na centrálnom sklade. Pokiaľ niektorý z nich nie je v daný moment skladom a čaká sa na jeho dodanie z výroby, obdržíte najskôr  dostupný tovar a ihneď po naskladnení aj chýbajúci tovar.

Prišlo mi potvrdenie o objednávke a od tej doby žiadna ďalšia správa. Stratila sa moja objednávka?

V žiadnom prípade. V momente potvrdenia prijatej objednávky je ďalej zpracovávaná, odovzdaná do centrálneho skladu a tovar sa pripravuje na expedíciu. Pred samotným doručením tovaru budete včas informovaný.

Je možné dodatočne k svietidlu objednať náhradné sklo a ďalšie náhradné diely?

Áno, u väčšiny svietidiel to možné je. Napíšte nám alebo zavolajte a obratom vás oboznámime s možnosťami dodania konkrétneho náhradného dielu.

Tovar mi prepravca doručil poškodený. Ako mám postupovať?

V týchto prípadoch nás kontaktujte cez kontaktný formulár, prípadne telefonicky alebo e-mailom. Situáciu budeme s Vami riešiť obratom.

Doručené svietidlo som zostavil podľa návodu, ale po zapojení nesvieti. Kde mám hľadať pomoc?

Montáž svietidla doporučujeme robiť odborníkom. Pokiaľ vaše svietidlo po zostavení a zapojení nesvieti, kontaktujte nás cez kontaktný formulár tu, prípadne telefonicky alebo e-mailom. Situáciu s Vami obratom budeme riešiť.

Ako dlho trvá reklamácia tovaru? Čo potrebujem k reklamácii?

Zo zákona musíme reklamáciu vyriešiť do 30 dní, ale snažíme sa, aby bola reklamácia vyriešená podľa našich možností čo najrýchlejšie. K reklamácii stačí okrem reklamovaného tovaru priložiť kópiu dokladu o kúpe.

Akú záruku poskytujete na tovar?

Na interiérové svietidlá je poskytovaná záruka 2 roky, na na vonkajšie svietidlá 3 roky, na LED žiarovky 5 rokov.

Čo znamená označenie IP (napr. IP44) pri niektorých výrobkoch?

Stupeň krytia (IP) udáva odolnosť elektrického zariadenia proti vniknutiu cudzieho telesa a vniknutiu kvapalín, hlavne vody. Vyjadruje sa to tzv. IP kódom, ktorý je tvorený znakmi „IP“ nasledovanými dvoma číslicami: prvá číslica udáva ochranu  pred nebezpečným dotykom a pred vniknutím cudzích predmetov, druhá číslica označuje stupeň krytia pred vniknutím vody. Napríklad pri svietidlách do kúpeľne je vyžadovaný stupeň krytia IP44 (krytie pred prípadným nebezpečným dotykom nástrojom alebo drátom a ochrana pred striekajúcou vodou) a vyšší.

Máte inú otázku?
Zavolajte nám: +421 333 211 751
alebo napíšte: predajna.sered@eglo.com